غزل رستمی غزل رستمی ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

تک ★ آسمون

نظرات (1)

زهرا بهرامی
26 آبان 90 6:36
سلام دوست عزیز من کارگزار بیمه سامان (نمایندگی 1176) هستم. صمیمانه ممنونم که به درخواست دوستی من جواب دادید. با توجه به اینکه بیمه عمر و تشکیل سرمایه بیشتر از هر گروهی برای بچه ها مفیده تصمیم گرفتم که از این امکان ارتباطی استفاده کنم تا از شما دعوت کنم فرزندتون رو تحت پوشش این بیمه قرار بدید و با این کار-که در همه جای دنیا از جمله کشور خودمون مطمئن ترین و مدرنترین شیوه سرمایه گذاری برای آینده بچه هاست- این امکان رو برای فرزندتون فراهم کنید که با پرداخت حق بیمه ناچیزی، در سن نوجوانی و جوانیش به سرمایه و ثروت ارزشمندی دست پیدا کنه (البته علاوه بر بیمه شدن). اگر تابحال درباره این بیمه نشنیده باشید احتمال داره این حرف به نظرتون خیلی عجیب بیاد اما یک واقعیته. برای اینکه بتونم شما رو بطور کامل با شرایط و مزایای این نوع بیمه آشنا کنم به 10دقیقه از وقتون نیاز دارم. خیلی لطف می کنید اگر پاسختون رو ارسال بفرمایید. علاوه بر ایمیل میتونید به شماره من 09125809447پیامک بفرستید. از توجهتون واقعا سپاسگذارم. با احترام، زهرا بهرامی