غزل رستمی غزل رستمی ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

تک ★ آسمون

پری

1390/2/7 13:02
نویسنده : غزل
1,450 بازدید
اشتراک گذاری

پری قصه ام من

تنها و خسته ام منزاه

خونه م تو جنگل دور

دلم اسیر یک نور

روزا میشینم تنها

قصه میگم با گلها

منتظره یه شازدم

شازده بیاد تو قصه م

سوار اسب سفید

زیبا مثل یه خورشید

دست منو بگیره

برام آواز بخونه

بریم دوان و شادان

تو دشت وتوی دامان

گلهای رنگ و وارنگ

سرخ و بنفش و زرد رنگ

پروانه های رقصان

خندان و خوب و شادان

می رقصند دور گلها

می خونند شعر دلها

نقش می زنند طبیعت

سپاس و حمد خلقت

من و توهم بخندیم

دنیا را خوب ببینیم

مبادا غمگین بشین

مثل من تنها بشین

دنیا پر از خوبی

دنیا همش شادی

خوبی هارا ببینید

بدی را دور بریزی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ترانه های کودکان
7 اردیبهشت 90 17:17
سلام به غزل کوچولوی نازنین و مادر مهربونش از لطف شما ممنونم.برایتان شادکامی و سلامتی آرزو می کنم.